English

torsdag 17. januar 2013

3 tags

Inne på Scrappeland så deltar jeg i en tag konkurranse som varer hele 2013. Å lage tags er ganske nytt for meg, men jeg digger det.
Her er 3 jeg har laget til nå.
Oppgave: Bruk stjerner
Her er jeg veldig inspirert av en av mine favoritt kortlagere, Bibbi. Hennes evne til å kombinere sarte farger og pynte kortene bånd, knapper og ofte blomster er beundringsverdig. Mine første kort som jeg lagde var sterkt inspirert av Bibbi, og ja jeg lar meg fremdeles inspirere.

Oppgave: Bruk tall

Oppgave: Bruk bare hvit

 De to neste tagene har jeg laget etter å ha blitt inspirert av Creative JumpStart og lært noen nye teknikker. Moro å leke seg med ulike produkter og teknikker for å lage egne bakgrunner. Den første av disse to har jeg sprayet med glimmermist over hønsenetting mask. Så et lag med gesso over selvlaget mask. Så stempling, og dekorering. Den hvite tagen er først heldekket med et tynt lag med gesso. Så et lag med gesso over en hjemmelaget sirkelmask. Så litt Tim Holtz Crackle Paint. Koppene er kuttet ut med Silhouetten og minitagene er en punch fra Panduro. Koppene har jeg embosset med glitrende embossingpulver, kommer ikke så godt frem på bildet, men gir en stilig effekt i virkeligheten.

1 kommentar:

  1. knall stilige! stjerne tag er rålekkert! og den hvite er veldig elegant og enkel:i love it!!
    ha en fin dag :)

    SvarSlett