English

lørdag 8. mars 2014

Tag uten hilsen

Denne tagen laget jeg til Scrappelands tag 2014 konkurranse. Oppgaven var å bruke maling.
Jeg har brukt Distress Paint på bakgrunnen. Jeg elsker Distress Paint, fordi de oppfører seg som annen distress medier, men når de har tørket så lar de seg ikke reagere på fuktighet igjen, så jeg slipper at fargene begynner å blø/blande seg/smitte når jeg er fornøyd med resultatet og sier meg ferdig.
Øvrig pynt er en doily, litt gammel mesh jeg fant innerst i en skuff, et chipboardhjerte, en enamel dot, noen paljetter fra Lawn Fawn og twine. Selve bildet har jeg funnet på Pinterest.
Jeg fant ut etter at jeg hadde levert bidraget at jeg hadde glemt en hilsen... jaja, sånt skjer. Jeg prøver å ikke henge meg opp i ting som ikke går helt etter planen og lar det bare være med det. Ingen som hadde visst at jeg ikke hadde planlagt det sånn, hvis jeg ikke hadde sagt noe - ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar