English

mandag 23. september 2013

Hei

Hei alle sammen.

Dagens kort er laget med Terese Collins Summer Stories. Jeg liker så godt den serien, fargene er nydelig og mønstrene så fine. Vanligvis så er jeg en B-side bruker, men i denne serien har de fleste arkene like fine mønstre på begge sider, synes jeg.
Jeg har klippet ut to bannere til hilsnene og hjertene er stanset ut med trippel hjerte punch fra Stampin' Up, jeg tror den er utgått. Hei er laget med filtbokstaver kjøpt hos FotoKnudsen og Gratulerer er et stempel fra Kort & Godt.

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg bare "ramla" innom bloggen din via Clips-and-Cuts, som jeg følger, og jeg ville bare si at jeg synes du lager flotte kort og har en fin side. Ser du også følger Kristina Werner og CAS, jeg elsker å hente inspirasjon der. Lykke til, keep scrapping :)

    SvarSlett