English

onsdag 25. september 2013

Insider kurs hos Online Card Classes og et kondolansekort

Idag startet et online kurs jeg tar som heter Insider hos Online Card Classes. Kurset er et 4 dagers kurs med mange flotte videoer som viser ulike teknikker for dekorering av innsiden av kort. Til dagens program har jeg laget et kondolansekort.


Jeg stemplet langs ytterkant på innsiden av kortet et Penny Black liljestempel, som jeg fargela med Distress Ink i fargene Peeled Paint, Worn Lipstick og Spiced Marmelade og vannpensel.
Jeg skjærte av ca 1,5 inch av ytterkant foran på kortet og limte på en liten stripe svart Bazill. Jeg limte også en tynn stripe svart Bazill på yttersiden av stempelet.
Så stemplet jeg Fred over minnet på forsiden av kortet.
Så stemplet jeg en tekst fra Kort & Godt inni kortet.
Til sist farget jeg over midten av liljene med blank glitterpenn og tok litt Glossy Accent på støvbærerne, men det kommer ikke så godt frem på bildet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar